Nyt kaikki jotka eivät ole raportoineet minulle tekemisistään/saamisistaan, avatkaa sähköpostinne ja raporttia tulemaan. Haluan kaikki ensimmäiset saamiset tai lähettämiset tämän viikon loppuun mennessä, jotta tiedän, kuka on lähettänyt ja kuka saanut.

Muistutan yhä edelleen, että raportointi on tärkeää, sekä saajana että lähettäjänä. Siksi lähettäjänä, että voin tarkastaa, onko saaja ilmoittanut pakettia tms. saaduksi. Jos ei, onko paketti kadonnut? Vai eikö saaja vain raportoi? Ja siksi saajana, jotta ei ihmetellä, mihin se paketti nyt on postissa kadonnut sekä voin varmistaa, että lähettäjän sekä saajan pakettikuvaukset yms. vastaavat toisiaan!

Kiitos heille, jotka raportoivat heti ja tekevät sen niin, että minun työni on hyvin helppoa :) On tullut kysymys, pitääkö raportoida, jos laittaa omalle SAY:lleen, eli sille, jolta saa ja jota ei tiedä, esim vastauksen saamaansa sähköpostiin tms. Niitä ei tarvitse minulle raportoida. Selvennän taas kirjoittamaani, jotta ei ymmärretä väärin: niistä yhteydenotoista, joita tekee minun lähettämäni ilmottautumislomakkeen ystävälle PITÄÄ raportoida ja niistä mitä saa SAYltään. Mutta SAYlle lähetettyjä sähköposteja ei tarvitse raportoida. Sen voi tehdä, en pahastu, mutta minä en niitä pistä mihinkään ylös.